2103007720 [email protected]

«Το λογότυπο είναι η ναυαρχίδα της επικοινωνίας σας, μιλά για εσάς όταν δεν είστε εσείς εκεί»

Ο σχεδιασμός λογοτύπου πρέπει να κουβαλά μαζί του την κουλτούρα της επιχείρησης σας. Πρέπει να μιλά για σας όταν εσείς δεν είστε εκεί.

Όταν το κοιτά κάποιος, πρέπει να λαμβάνει ξεκάθαρα μηνύματα για την επιχείρηση.

Η επιλογή των χρωμάτων είναι εξαιρετικά σημαντική. Για παράδειγμα, το λογότυπο σας δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι το ίδιο χρώμα με αυτό του μεγαλύτερου ανταγωνιστή σας.



Βασικά στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη στο σχεδιασμό λογότυπου


Κουλτούρα:
Το λογότυπό σας πρέπει να ενσωματώνει την ουσία της επιχείρησής σας. Θα πρέπει να λέει την ιστορία σας και να αντικατοπτρίζει την αποστολή και τις αξίες σας.
Επικοινωνία:
Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο λέει πολλά για την επωνυμία σας. Είτε είστε έμπορος λιανικής μόδας είτε νεοσύστατη εταιρεία τεχνολογίας, το λογότυπό σας θα πρέπει να εκφράζει τη φύση και το ήθος της επιχείρησής σας.
Επιλογή χρώματος:
Τα χρώματα που επιλέγετε για το λογότυπό σας είναι ζωτικής σημασίας. Προκαλούν συναισθήματα και συνειρμούς. Για παράδειγμα, το μπλε συχνά μεταφέρει εμπιστοσύνη και επαγγελματισμό, ενώ το κόκκινο μπορεί να σημαίνει πάθος και ενέργεια. 


Ερωτήσεις που καθοδηγούν τον σχεδιασμό του λογότυπού σας


Ποιος Είσαι;
Ποια είναι η βασική ταυτότητα της επιχείρησής σας; Τι σας κάνει μοναδικό;


Τι είδους επιχείρηση έχετε;
Είστε εταιρεία τεχνολογίας, εστιατόριο, επωνυμία μόδας ή κάτι άλλο;


Ποιο είναι το λογότυπο της εταιρείας σας;
Περιγράψτε οποιοδήποτε υπάρχον λογότυπο ή την ιδέα που έχετε στο μυαλό σας.


Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας;
Προσδιορίστε τους κύριους ανταγωνιστές σας για να αποφύγετε ακούσιες ομοιότητες και να διαφοροποιήσετε την επωνυμία σας.


Ποια αξία έχετε;
Ποιες είναι οι βασικές αξίες και οι στόχοι της επιχείρησής σας; Τι υπόσχεση δίνετε στους πελάτες σας;


Τι στυλ θέλετε να έχει το λογότυπο;
Εξετάστε διαφορετικά στυλ όπως εικονογραφικό, εικονόγραμμα, μονόγραμμα, γεωμετρικό, επίσημο, ζωηρό ή χαριτωμένο. Ποιο στυλ αντιπροσωπεύει καλύτερα την επωνυμία σας;


Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που πρέπει να επισημάνετε;
Υπάρχουν κάποιοι σχεδιαστικοί περιορισμοί ή συγκεκριμένες απαιτήσεις που πρέπει να έχετε υπόψη σας;


Επιλογή Χρωμάτων
Ποια χρώματα έχουν απήχηση στην ταυτότητα της επωνυμίας σας; Βεβαιωθείτε ότι ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της επιχείρησής σας και ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές σας.